Chatboten @else 

- din HR-assistent med kunstig intelligens

@else er Norges første HR-assistent med kunstig intelligens, utviklet av Sticos. Hun svarer på faglige spørsmål og hjelper ledere og ansatte å spare tid på rutinemessige arbeidsoppgaver.

@else holder seg oppdatert på både lovendringer og bedriftens interne regler og rutiner, slik at du enkelt kan få svar på det du lurer på. Hun kan også registrere ferie og fravær, levere statistikk og finne nyttige dokumenter.

Nyhet! @else har fått egen app!
Last ned og prøv selv her: App Store | Google Play

Du får @else inkludert når du kjøper Sticos Personal – et modulbasert HR-, HMS- og personalverktøy som hjelper deg å oppfylle lovpålagte krav og sikrer gode rutiner i personalarbeidet.


Les mer om Sticos Personal Kontakt oss

Assistenten @else finner arbeidsavtale

Si hei til HR-assistenten@else

Du finner henne i Sticos Personal

  • @else gjør arbeidsdagen din enklere - enten du er leder eller ansatt
  • Hun registrerer egenmeldinger, holder orden på fraværsdager og gir beskjed til de som skal ha det
  • Leverer statistikk og assisterer HR og ledelse i oppfølging av oppgaver
  • Svarer på spørsmål om hvilke lover og regler som gjelder i arbeidsforholdet
  • Svarer på spørsmål fra bedriftens egen personalhåndbok
  • @else er inkludert i Sticos Personal

Hvorfor bruke @else?

@else startet som en vill idé om å bruke AI (kunstig intelligens) til å skape en kombinasjon av personalassistent og ekspert på arbeidsrett. Vårt mål er å forenkle arbeidsdagen, slik at ledere og ansatte kan bruke mer tid på det som virkelig teller.

@else kan lastes ned fra App Store og Google Play

 


Kontakt oss

Har du spørsmål om produktet eller ønsker mer informasjon om hvilke løsninger som vil hjelpe akkurat din virksomhet? Kontakt oss på chatten eller send oss en melding så hører du fra oss innen kort tid.