Hvordan sende spørsmål til fagsupport

Still et spørsmål til vår fagavdeling!

1. Logg inn i ditt produkt. Dette kan du gjøre ved å klikke Logg inn øverst i høyre hjørne på sticos.no, eller trykke her. Velg det Sticosproduktet som er mest relevant for ditt fagområde.

2. Send fagspørsmålet ditt til oss ved å registrere en supportsak. Beskriv problemstillingen din så godt som mulig, uten å nevne sensitiv informasjon.

3. Basert på hvilke fagområder du velger vil spørsmålet ditt fordeles til en fagkyndig rådgiver som tar kontakt med deg. Spesifiser gjerne om du vil bli kontaktet på e-post eller telefon. Vi svarer på henvendelser fortløpende.

Sticos Fagsupport gjelder generelle spørsmål innenfor fagområdene som dekkes av produktet du har lisens på. Eksempelvis kan kunder av Sticos Personal få hjelp fra fageksperter innen HR, HMS og lønn, men ikke regnskap og økonomi. Brukere av Sticos Oppslag har tilgang til alle fagområder og anbefales å registrere sin supportsak herfra.

Merk at kurs/kursabonnement ikke gir tilgang til fagsupport.

Hva er Sticos Fagsupport?

Som kunde har du tilgang til personlig hjelp fra våre eksperter i fagområdene som omfattes av ditt produkt. Sticos Fagsupport svarer på faglige spørsmål innen regnskap, skatt, merverdiavgift, lønn, personvern, arbeidsrett, HR og HMS. Hvilke fagområder du har tilgang til står nærmere beskrevet i lisensvilkårene for det aktuelle produktet. Spørsmål til fagsupport meldes alltid inn fra ditt produkt.

Hvordan får jeg svar?

Når vi har mottatt saken din blir denne tildelt riktig fagavdeling. En rådgiver vil kontakte deg, enten på e-post eller telefon. Hvis du har spesifisert et ønske, vil vi forsøke å etterkomme det så langt det lar seg gjøre. 
Du vil alltid motta en e-postkvittering med et saksnummer. Hvis du har oppfølgingsspørsmål til saken din, eller ønsker å diskutere ytterligere, svar på denne e-posten uten å endre på tittelen. Dette gjelder også hvis du ser at du har et ubesvart anrop fra Sticos.

Vi forsøker alltid å nå deg flere ganger. Dersom vi ikke oppnår kontakt, sender vi deg en e-post. Du kan svare på denne for å komme direkte i kontakt med rådgiveren.

Hva koster Fagsupport?

Sticos Fagsupport er en tjeneste som inkluderes i de fleste av våre produkter for at våre kunder skal ha en faglig støttespiller i vanskelige spørsmål. Vi tilbyr også betalt rådgivning dersom du trenger juridisk bistand ved mer kompliserte problemstillinger.

Hva slags type spørsmål kan jeg stille?

Du kan stille spørsmål knyttet til fagområdene som omfattes av ditt produkt. Dette står nærmere beskrevet i lisensvilkårene. Du kan lese mer om de ulike fagområdene her.

Teknisk support

Du kan sende inn spørsmål om bruk av produktet på samme måte som du sender inn fagspørsmål. Velg da Teknisk i stedet for Fagsupport.