Hva kan vi hjelpe deg med?

For fagrelaterte spørsmål

Sticos Fagsupport

Som Sticos-kunde har du tilgang til faghjelp fra våre eksperter. Henvendelsen må meldes inn via ditt produkt når du er innlogget. De fleste henvendelser blir besvart innen 1-2 timer, men ved stor pågang kan det ta noe mer tid.

For andre spørsmål

Kundeservice

Kundesenteret kan svare på spørsmål relatert til ditt kundeforhold, og gi teknisk support til alle våre produkter. Ved kontakt er det en fordel om at du har kundenummeret ditt klart.

Kontaktinfo Ofte stilte spørsmål Driftsmeldinger
Teknisk brukerstøtte
Åpningstider

Normaltid: 08:00 - 16:00
Telefon: 73 56 00 00 / 07356
E-post: support@sticos.no

Fjernhjelp

Fjernhjelp for Windows:
Start fjernhjelp fra Windows

Fjernhjelp for Mac OS X:
Start fjernhjelp fra Mac (dmg)

Tekniske krav for Sticos Produkter

Sticos produkter støttes av de fleste moderne nettleserne. For å være trygge på at all funksjonalitet virker som det skal må en av de følgende nettlesere/versjoner benyttes:

NB! Internet Explorer utfases av Microsoft og erstattes med Microsoft Edge.
Vi støtter foreløpig Internet Explorer, men anbefaler ikke videre bruk av denne nettleseren.


Microsoft Edge

Microsoft Edge er nettleseren som erstatter den utdaterte nettleseren Internet Explorer.

Google Chrome
Anbefalt

Støtte for nyeste versjoner.

Safari

Støtte for nyeste versjoner (merk at Safari for Windows ikke er støttet).


Internet Explorer

Utfases

Støtte foreløpig for Internet Explorer 11, men siden IE er en utdatert nettleser anbefales ikke bruk av denne.

Firefox

Støtte for nyeste versjoner.

Opera

Støtte for nyeste versjoner.


Integrasjoner

Regnskapsdata:

Regnskapsdata fra disse systemene kan integreres sømløst med Sticos Oversikt, Sticos Rapport, Sticos Likviditet og Sticos Avstemming

Se hvilke regnskapssystem vi støtter integrasjon med her