Teknisk support

Vi tilbyr teknisk support til alle våre produkter. Ta kontakt med oss på teknisk support for å komme igang med ditt produkt.

Ved kontakt ber vi om at du har kundenummeret ditt klart. 

Åpningstider teknisk support

Normaltid: 08:00 - 16:00

Telefon: 07356

E-post: teknisk@sticos.no

 

Delta i produktpresentasjon

Produktpresentasjon for Windows: Delta i presentasjon på Windows  |  Delta i presentasjon via nettleser

Produktpresentasjon for Mac OS X: Delta i presentasjon via nettleser - Delta i presentasjon via teamviewer for Mac

Fjernhjelp fra Sticos

Fjernhjelp for Windows: Start fjernhjelp fra Windows

Fjernhjelp for Mac OS X: Start fjernhjelp fra Mac (dmg)


Tekniske krav for Sticos produkter

Sticos produkter støttes av de fleste moderne nettleserne, men vi anbefaler å bruke en av disse:

  • Internet Explorer 9 eller nyere
  • Mozilla Firefox
  • Opera
  • Google Chrome
  • Safari

Unntaket er Sticos Regnskapsmetodikk. Se systemkravene nedenfor.

 

Sticos Regnskapsmetodikk

 

Systemkrav for klient (bruker)

Operativsystem: Windows Server 2008, 2008 R2, 2012 og 2012 R2 eller Windows Vista, 7, 8 og 10.

Maskinvare: Minimum 2.0 GHz CPU, 1024 MB RAM, 150 MB ledig diskplass. Anbefalt i3 eller tilsvarende CPU, 2048 MB RAM.

Annen softwarekrav: Microsoft Office 2007, 2010, 2013 eller 2016. Microsoft .NET Framework.

 

Systemkrav for server

De følgende kravene gjelder hvis man ønsker å benytte medfølgende databaseserver, for installering til en ren filserver trengs det ubetydelige ressurser.

Operativsystem: Windows Server 2008, 2008 R2, 2012 og 2012 R2 eller Windows Vista, 7, 8 og 10.

Maskinvare: Minimum 2.0 GHz CPU, 1024 MB RAM, 1 GB ledig diskplass. Anbefalt i5/Xeon E5505 eller kraftigere CPU, 2GB RAM.

Annen softwarekrav: Standardinstallasjonen benytter Microsoft SQL Server 2008 R2 Express og Microsoft .NET Framework.