Velg produkt
Kontoinnstillinger
Dette må du gjøre for å lykkes i sykefraværsarbeidet
Sykefravær er noe alle arbeidsgivere må forholde seg til. I Norge koster sykefravær enorme summer hvert år. For å lykkes med sykefraværsarbeidet er det viktig at arbeidsgiver kjenner pliktene knyttet til å forebygge sykefravær og å følge opp ansatte som blir sykmeldte. I tillegg er det en forutsetning at de ansatte vet hvilke plikter de har ved sykefravær.
En leder- og en personalhåndbok vil være et egnet verktøy for å sikre dette. I webinaret får du vite også vite hvilke fordeler en personalhåndbok gir.
I webinaret snakker vi om:
Livesendingen ble avholdt 23. september 2021, men du kan fortsatt registrere deg og få tilsendt opptak av webinaret på epost.
Rådgiver, arbeidsrett, HMS og personvern
Konsulent, personalsystem
974 80 572 - alexander@sticos.no