GRATIS WEBINAR

Sykefraværsoppfølging

Dette må du gjøre for å lykkes i sykefraværsarbeidet

Få konkrete tips

Sykefravær er noe alle arbeidsgivere må forholde seg til. I Norge koster sykefravær enorme summer hvert år. For å lykkes med sykefraværsarbeidet er det viktig at arbeidsgiver kjenner pliktene knyttet til å forebygge sykefravær og å følge opp ansatte som blir sykmeldte. I tillegg er det en forutsetning at de ansatte vet hvilke plikter de har ved sykefravær.

En leder- og en personalhåndbok vil være et egnet verktøy for å sikre dette. I webinaret får du vite også vite hvilke fordeler en personalhåndbok gir.

I webinaret snakker vi om:

  • Slik håndterer du sykefravær
  • Forebygging av sykefravær
  • Plikter du som leder har når ansatte blir syk
  • Fordelene med en personalhåndbok

Livesendingen ble avholdt 23. september 2021, men du kan fortsatt registrere deg og få tilsendt opptak av webinaret på epost.

Webinarholdere

Gry Langsøther
Gry Langsæther

Rådgiver, arbeidsrett, HMS og personvern

Alexander Veie Fiskum
Alexander Veie Fiskum

Konsulent, personalsystem

974 80 572 - alexander@sticos.no