GRATIS WEBINAR

Dette bør regnskapsfører hjelpe kundene med i koronakrisen

Du er kundens viktigste støttespiller

Informasjon, regelendringer og tiltak endres hurtig som følge av koronasituasjonen. Som regnskapsfører er det mye å følge med på, og kunden trenger din kompetanse mer enn noensinne.

Sticos Fagsupport mottar daglig spørsmål om tilskuddsordninger, lønn og arbeidsrett knyttet til koronakrisen. I dette webinaret vil våre fageksperter gå gjennom de viktigste temaene du som regnskapsfører bør ta tak i sammen med kundene dine.

  • Sentrale tilskuddsordninger
    Få oversikt over de viktigste tilskuddsordningene og hva du som regnskapsfører kan gjøre i den sammenheng
  • Nye permitteringsregler 
    Vi forklarer hvordan både arbeidsgiver og arbeidstaker må forholde seg til nye regler som gjelder fra 1. september 2020.
  • Nedbemanning 
    Mange virksomheter sliter økonomisk som følge av korona. Nedbemanning er et drastisk grep for både arbeidsgiver og arbeidstaker, og det er viktig å gå fram på riktig måte. Hvordan kan du som regnskapsfører hjelpe kunden med dette? 
  • Sticos Komplett
    Hvordan kan løsninger fra Sticos hjelpe deg med å få en mer lønnsom relasjon med kundene dine? 


Selv verdens beste regnskapsfører kan trenge en støttespiller i blant. Sticos gir deg trygghet og smarte løsninger! 

Webinarholdere


smaple image
Hilde Thronæs

Lønnsrådgiver

Kontaktes på Sticos Fagsupport

smaple image
Gry Langsæther

Jurist, rådgiver  arbeidsrett, HMS og personvern

Kontaktes på Sticos Fagsupport

smaple image
Elin Petersen

Statsaut. revisor,
rådgiver regnskap og selskapsrett

Kontaktes på Sticos Fagsupport

smaple image
Siri Bratvold

Partneransvarlig

Kontaktes på epost: siri@sticos.no