GRATIS WEBINAR

Tips og triks i Sticos Oversikt

Webinaret passer for deg som bruker løsningen i dag og ønsker å jobbe smartere med arbeidsoppgavene sine.

Få mer tid til å skape verdier

Vårt fokus er å effektivisere arbeidshverdagen til alle som jobber i byråbransjen, uavhengig om du er medarbeider, oppdragsansvarlig eller daglig leder. Du som bruker Sticos Oversikt i det daglige vet at vi bidrar til dette.

I dette webinaret vil vi gi deg flere gode tips om hvordan du kan bruke Sticos Oversikt enda bedre. Hvordan kan du spare tid og bli enda mer effektiv i din arbeidsdag.

Vi gir deg også en smakebit på hvilke nyheter som kommer i Sticos Oversikt.

Innhold:

  • Ny gjøremålsliste i Sticos Oversikt kommer om få dager- Hvorfor ny og hva skiller denne fra den gamle.
  • Ny avstemmings modul. Hvilke endringer innebærer dette og hvordan og når ta den i bruk. Og ikke minst - hva skjer med den gamle.
  • Timeregistrering i Sticos Oversikt, hvordan skal denne funksjonen brukes og når kan jeg begynne å bruke den.
  • Praktiske funksjoner som kan effektivisere hverdagen.

Livesendingen ble avholdt 17. november 2022, men du kan fortsatt registrere deg og få tilsendt opptak av webinaret på epost.

Vises ikke registreringsskjemaet?
Prøv å åpne lenken i en annen nettleser, eller i et inkognitovindu
Lenke: https://www.sticos.no/webinar/rb/tips-og-triks-i-sticos-oversikt

Webinarholdere

Sandra Dahl
Sandra Dahl

Rådgiver, Sticos Oversikt

Bente Sandblost
Bente Sandblost

Produktssjef, Sticos Oversikt