- Forside
- Kontakt
Kontakt oss
Hva kan vi hjelpe deg med?
-
Pris og bestilling
-
Teknisk support
-
Vårt kundeforhold
-
Kunnskapsbasen
Her finner du ofte stilte spørsmål om abonnement, innlogging og lisenser, teknisk support samt veiledninger og videoer om hvordan du bruker våre løsninger.
-
Fagsupport
Her kan du logge inn for å sende spørsmål til Sticos fagsupport.
-
Driftsmeldinger
Her kan du sjekke om det er registrert en driftsfeil på systemene våre.
Ofte stilte spørsmål
-
Feilmelding
Hvis du får en feilmelding når du skal logge inn kan du først prøve å trykk shift + F5 samtidig for å slette nettleserdata. Dette løser problemet for mange. Hvis dette ikke fungerer kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen og send til oss på support@sticos.no.Glemt passord
Hvis du har glemt passordet ditt kan du få et nytt ved å trykke på "Glemt passord".Glemt brukernavn
Brukernavnet ditt er sannsynligvis epostadressen din. Kontakt oss dersom dette ikke stemmer. Husk å oppgi kundenummer/firmanavn. -
Hvordan bestille flere lisenser
Administrator for selskapet kan bestille flere lisenser på Min side. under "Brukere og lisenser". Hvis du ikke er administrator kan du se hvem som er det på denne siden.Hvordan reduserer jeg antall lisenser?
Alle reduksjoner må sendes til oss skriftlig. Bruk gjerne kontaktskjema på denne siden. Husk å oppgi produkt, antall, kundenummer og hvilke brukere som skal fjernes. Reduksjonen blir gjeldende fra neste abonnementsperiode.Kan flere dele en lisens?
Nei. Hver lisens er personlig, og kan ikke deles med andre. -
Kan jeg få en fakturakopi?
Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer. Lisensadministrator kan enkelt hente fakturakopi fra Min side selv.
Spørsmål om betaling av faktura?
Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Jeg trenger en utskrift av reskonto.
Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Kan jeg samle alle produkter på én faktura?
Nei, det er dessverre ikke mulig.
Sender dere faktura i EHF-format?
Ja. Så lenge ditt firma er registrert i ELMA, vil faktura gå ut i EHF-format.
Jeg har ny referanse på faktura.
Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Hva er Sticos sitt kontonummer, IBAN/BIC og SWIFT?
Konto: STICOS AS
Kontonummer: 8101 45 18169 NOK
IBAN: NO71 8101 4518 169
BIC/SWIFT: DABANO22
Jeg har mottatt et inkassokrav.
Hvis du har mottatt et inkassokrav fra oss, kan du kontakte vårt inkassobyrå Kreditorforeningen.
Kontakt oss
Er du kunde anbefaler vi å registrere en supportsak når du er innlogget for å få svar så raskt som mulig.
For andre henvendelser kan du bruk et av våre kontaktskjema.
Telefon
Adresse
Besøksadresse
Ranheimsvegen 9
Trondheim 7044
Postadresse
Postboks 2934 Torgarden
7438 Trondheim