Kontakt oss > Ofte stilte spørsmål

OFTE STILTE SPØRSMÅL


Fagsupport:

Vi forsøker å ringe deg opp flere ganger. Dersom vi ikke får svar så sender vi deg en epost. Du kan da svare tilbake på denne for å komme direkte i kontakt med rådgiver vedr. den aktuelle henvendelsen
Som kunde har du tilgang personlig hjelp fra våre fageksperter i Sticos Fagsupport inkludert i avtalen din. Sticos Fagsupport svarer på faglige spørsmål innen regnskap, skatt, merverdiavgift, lønn, personvern, arbeidsrett, HR og HMS. Hvilke fagområder du har tilgang til står nærmere beskrevet under "lisensvilkår" for det aktuelle produktet. Spørsmål til fagsupport meldes alltid inn fra ditt produkt.

Faktura:

Send oss en mail til support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer
Send oss en mail til support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer
Send oss en mail til support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer.
Nei, det er dessverre ikke mulig.
Ja. Så lenge ditt firma er registrert i ELMA, vil faktura gå ut i EHF-format.
Send en mail med info om ny referanse til support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer.
Kontonummer: 64010654058
IBAN: NO8864010654058
Swift: NDEANOKK
Hvis du har mottatt et inkassokrav fra oss, kan du kontakte vårt inkassobyrå Kreditorforeningen.

Min side:

Følg denne lenken og logg inn for å komme til Min Side
På Min side kan du endre dine brukeropplysninger. Dersom du er vanlig bruker (ikke administrator) kan du se hvem som er administrator for ditt firma, og hvilke vilkår du har akseptert.
Dette kan du gjøre på Min side under "Brukere og lisenser".
Dette kan du gjøre på Min side under Min profil
Dette kan du gjøre på Min side under "Endre passord". Dersom du har glemt passordet ditt, trykk på "Glemt passord" i innloggingen.

Abonnement:

Administrator for ditt firma har oversikt over dette på Min side under "Brukere og lisenser"
Dette finner du ut på Min side under "Brukere og lisenser"
Nei. Hver lisens er personlig, og kan ikke deles med andre.
Lisensvilkår for hvert enkelt produkt finner du enten i produktet, eller her. Databehandleravtalen finner du nederst i lisensvilkårene.
Alle oppsigelser må sendes skriftlig til support@sticos.no. Husk kundenummer. Oppsigelsen vil bli gjeldende fra neste abonnementsperiode i henhold til lisenvilkårene.
Oppsigelsesfristen er innen utløpet av inneværende abonnementsperiode. Oppsigelsen vil bli gjeldende fra neste abonnementsperiode i henhold til lisenvilkårene.
Alle reduksjoner må sendes skriftlig til support@sticos.no. Husk å oppgi produkt, antall, kundenummer og hvilke brukere som skal fjernes. Reduksjonen vil bli gjeldende fra neste abonnementsperiode i henhold til lisenvilkårene.
For å endre firmanavn og/eller organisasjonsnummer må du sende opplysningene til support@sticos.no.

Bestilling:

Administrator kan bestille flere lisenser på Min side. under "Brukere og lisenser"
Enkelte produkter kan bestilles direkte på nett, mens andre krever at du snakker med en salgskonsulent først. Naviger til produktet du ønsker i menyen og fyll ut kontaktskjema eller klikk "kjøp nå"-knappen. Du kan også kontakte oss på chat, eller sende en epost til support@sticos.no.
Enkelte produkter gir deg tilgang til en gratis tidsbegrenset demoversjon, mens andre krever en assistert gjennomgang av en salgskonsulent for at du skal få en god forståelse av hvordan produktet kan tilpasses dine behov. Gå inn på produktet du ønsker på vår hjemmeside og meld din interesse.

Innlogging:

Trykk på "Glemt passord" når du skal logge inn.
Brukernavnet ditt er sannsynligvis epostadressen din. Dersom dette ikke stemmer, ta kontakt på support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer/firmanavn.
Ta en skjermdump av feilmeldingen og send til support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer/firmanavn. Du kan også prøve å trykke shift + F5 for å slette nettleserdata (cashe) før du logger inn.
Dette kan du gjøre på "Min profil" når du er innlogget på Min side eller kursportalen.

Kurs:

Diverse:

Du kan når som helst melde deg av kommunikasjon og nyhetsbrev fra Sticos ved å trykke på avmeldingslinken som du finner nederst i våre e-poster. Påmelding finner du her
Databehandleravtalen finner du nederst i lisensvilkårene for hvert enkelt produkt.
For produktspesifikke spørsmål, gå til support.sticos.no og velg produkt i øverste fane.
Ved feil i ett av våre produkter legger vi ut driftsmeldinger på denne siden.

Fant du ikke det du lurte på?
Ta kontakt på support@sticos.no. Husk å oppgi kundenummer.